sâmbătă

Gene fir cu fir - The Lash Room


Hey

V-am spus de saptamana trecuta ca urmeaza sa merg la o tipa suuuper tare sa-mi aplic genute fir cu fir -  THE LASH ROOM . Eh uite ca aseara, am fost si m-am gandit sa va povestesc si voua, pentru ca stiu cate tipe sunt care isi doresc dar nu gasesc inca persoana potrivita.



Si eu la randul meu, in vara asta am fost la 2 persoane ce aplicau gene fir cu fir, printre care una era cunoscuta si cautata. M-am lasat pagubasa desi sunt fana lor, pentru ca in primul rand LUCRAU cu produse ieftine, de proasta calitate, si lipiciul folosit din China, cativa $. Sa nu mai spun de restul greselilor majore pe care le faceau pentru ca postarea asta nu este ca o barfa.

Aseara am ajuns incantata si fericita la studioul THE LASH ROOM. Am mers cu incredere, pentru ca eu am gasit pagina lor de facebook printr-o clienta multumita, am vazut-o fata in fata si atunci mi-am dat seama ca sunt singurele gene vazute de mine natural. Geana fir cu fir nu inseamna smocuri, si nu de putine ori avem impresia ca in loc de fir cu fir persoana din fata noastra are smocuri (cele mai daunatoare pentru genele noastre sunt smocurile), doar pentru ca aplicarea nu este corecta si adezivul lipeste gresit unde si ce nu trebuie,

Am stat cumintica, mi-a venit zambetul cand am constatat ca tipa lucreaza doar cu produsele de la "Xtreme Lashes", pentru ca acolo facuse scoala, si doar un adeziv de la care nu faci alergi, care este foooarte moale si se simte natural costa cam 800 lei! Deci, de aici ne dam seama ca stam de vorba cu un profesionist tehnician in gene fir cu fir, nu cu o tipa care vrea sa faca bani.

Mai multe o sa va spun intr-o postare viitoare, peste 2-3 saptamani cand merg la retus. Va las pozele mai jos, pas cu pas si alea o sa isi spuna singure cuvantul!!!!! <3



Rezultatul este miraculos, fir cu fir in adevaratul sens al cuvantului. Poti jura ca sunt gene naturale, nu te gandesti niciodata ca este ceva fals!

Aplicarea este 150 lei si intretinerea 100 lei la 3 saptamani si ii gasiti AICI sau la nr de tel (0752) 135 722 - Cristina.
Trebuie sa mentionez ca eu am platit, si nu scriu acest post pentru publicitate ci ca drept multumire pentru munca minunata. Asta pentru gurile rele...

Voi le-ati incercat? 
Pupici <3

Niciun comentariu: